keskiviikko 23. syyskuuta 2015

#177 Instagram

Tällä kertaa kyselyssä ehdottomasti parhaiten pärjäsi instagram, jonka sitten päätin blogille tehdä. Sen on tarkoitus olla melko reaaliaikainen väylä, jonne voi tulla oikeastaan melkein mitä vaan. Kuvia voi kuitenkin odottaa melkoisen paljon, jos päivässä kolmesta hevosesta laittaa kuvan! ;) Blogi pysyy tietenkin tärkeimpänä asiana, ja suurin osa kuvista (tai ainakin samasta tilanteesta) tulee tänne tuttuun tapaan. :) Toiseksi tuli facebook, jota jään vielä harkitsemaan. Jos haluaisit blogin jonnekin muualle, niin kommenttia toki saa heittää!

Instagram: onnen_huipulla


8 kommenttia:

  1. Siistii! Nyt emppu luo snäppi!

    VastaaPoista
  2. Mä olin oikeesti ihan täpinöissä kun sä pyysit saada seurata mua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraan kaikkia takaisin, koska haluan pitää blogini mahdollisimman avoimena :)

      Poista
  3. Sulla on tosi kiva blogi ja kivoja videoita tubessa :) oon seuraillut niitä nyt jonkin aikaa ja oon tykännyt paljon. Mä ja mun sisko pidetään "yhteistä" blogia, mä oon 14v (täytän tammikuussa 15v) ja mun sisko on 12v (täyttää joulukuussa 13v), bloggaamme omista poneistamme ja sitten tietty hoito- ja liikutusponeistamme, vähän samantyylisesti kuin sä. Voisitko käydä kurkkaamassa myös meidän blogimme? :) www.jiinamiisa.blogspot.fi

    Mun heppa insta on @jiinajapollet, voitko käydä seuraamassa niin mä voin seurata sua takaisin? Mun oma insta on @jiinamillaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Bloginne vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että jäin seurailemaan! :) Jos haluat, että seuraan instagramissa alan seurata automaattisesti jos alat seurata minua, eli sillä tavalla saat minusta seuraajan. Olen valitettavasti niin laiska, etten jaksa etsiä teitä muuten.. :D

      Poista